Vi har alle et lag vi følger til graven. En klubb vi følger i tykt og tynt og deler gleder og sorger med. For Arsenals Gooners er det ikke annerledes. Med PUMA er det bare sterkere.

Okei, det er kanskje ikke helt riktig, men under alle omstendigheter har PUMA gjort er iherdig stykke arbeid for å overbevise omverden om at det nye samarbeidet mellom Arsenal og PUMA er laget for å flytte grenser. I kampanjen med tittelen «Stronger Together» forsøker PUMA å fange essensen av hva det vil si å stå sammen som Arsenalsupportere.

Vis at du er en ekte Gooner med å kjøpe den nye Arsenaldrakten599,-

For selv om vi alle kjenner følelsen av å stå bak en klubb, så er båndet spesielt fra klubb til klubb og fra fan til fan. En livslang Gooner er for eksempel den populære engelske golferen Ian Poulter. Det kan nok lønne seg for han å holde med The Gunners, for som en ekte Gooner skal ha også ha støtte fra familien han er medlem av.

Når vi sier familie, så mener vi også hele familien. For i denne PUMA reklamen har sikret seg hjelp fra selveste Fredrik Ljungberg, som har tatt på seg jobben som caddy. Når det kommer til golf vet vi ikke hvor stor fordel det er å ha Ljungberg som hjelp, men man vet jo aldri.

Arsenals nye hjemmedrakt er designet spesielt med tanke på de lojale fansene som har vært med på å bygge Arsenal opp. Det reklamen prøver å vise er at man står sammen om absolutt alt som Arsenalsupporter. Spørsmålet er da om PUMAs ankomst virkelig kan hjelpe klubben videre og til topps – hva mener du?

Vis at du er en ekte Gooner med å kjøpe den nye Arsenaldrakten599,-

ALT_TAG

Det har ikke vært vanskelig å se at PUMA er spesielt glade for deres nye samarbeid med Arsenal, og det blir ikke svekket av at troppen allerede har PUMA spillere som Cazorla, Arteta, Rosicky og ikke minst Arsenal legenden Thierry Henry. Hvordan synes du PUMA har klart deres første oppgaver for Arsenal? Del tankene dine med oss i kommentarfeltet under og på Facebook og Twitter.