Du får en mail fra oss når vi sender ordren din fra oss. I denne mailen finner du et sporingsnummer til pakken din. Dette sporingsnummeret skal du bruke på Bring sine sider for å følge pakken din og se hvor pakken blir levert.
Hvis pakken din har ligget stille på samme terminal i lenger enn 2 hverdager, så tyder det på at det er en feil i systemene til Bring og vi anbefaler at du kontakter Bring, eller oss, slik at vi kan undersøke hva som kan være galt her. Legg merke til at pakken ikke blir transportert i helger eller helligdager og disse dagene ikke skal telles med i leveringstiden.
Lang leveringstid?
Synes du at det har gått lang tid fra da du bestilte og pakken ikke har kommet ennå? Ta en titt på ordrebekreftelsen din for å se når du mottok den og hvor lang leveringstiden er. Her opplyser vi hvor lang tid vi beregner på leveringstiden. Hvis du har en bestillingsvare på ordren din, er leveringstiden lengre enn hvis det er varer på vårt eget lager. Det kan derfor hende at ordren din ikke har blitt sendt eller sendes sent pga. dette. Legg merke til at antall dager er hverdager og ikke helligdager og helgedager. Kontakt oss hvis det har gått over denne forventede leveringstiden og du ikke har mottatt en mail om at ordren din har blitt sendt.