Produktet skal returneres i den stand du mottok det og ubrukt.
Du skal pakke inn produktet slik at det ikke vil ta skade under frakt tilbake til oss. Emballasje og merkelapper skal være intakt. Skoesker skal ikke brukes som sendingsesker, men pakkes inn, slik at de ikke er tapet eller skrevet på.
Vi forstår at man skal kunne prøve produktet før man returnerer det, du skal prøve produktet slik du ville prøvd det på i en fysisk butikk og i enkelte tilfeller må man da åpne plastpose eller lignende. Skaden på emballasjen skal være så minimal som mulig i disse tilfellene og vi vurderer om det vil påvirke salgbarheten i de tilfeller det har oppstått skader på emballasje.
Returprisen er 99kr, som vil trekkes fra din refusjon. Returfrakten koster altså 99 kr og er derfor vesentlig billigere enn kjøp av samme service på postkontoret. Du har sporing med denne returlappen og er dermed også forsikret hvis det skulle skje noe med pakken din under transport.Slik gjør du:
1. Registrer returen din på ved å klikke på knappen under for å få en QR-kode du kan bruke til å sende pakken.
2. Pakk produktet/produktene slik du mottok det/dem.
3. Lever pakken på nærmeste postkontor eller pakkebutikk som sender med Posten og vis QR-koden.
4. Spor pakken og vent på at vi behandler returen. Du vil få en e-post når dette er gjort (behandlingstid: 5-8 virkedager etter vi har mottatt pakken).
OBS: Vi kan ikke motta forsendelser sendt med oppkrav. Disse vil ikke bli hentet ut.