OBS! Vi tilbyr forlenget returrett på julegaver bestilt fra den 1. oktober 2024, slik at det er mulig å returnere gaver inntil 31. januar 2025. Som vanlig, kan personaliserte produkter ikke returneres!
Produktet skal returneres i den stand du mottok det og ubrukt.
Du skal pakke inn produktet slik at det ikke vil ta skade under frakt tilbake til oss. Emballasje og merkelapper skal være intakt. Skoesker skal ikke brukes som sendingsesker, men pakkes inn, slik at de ikke er tapet eller skrevet på.
Vi forstår at man skal kunne prøve produktet før man returnerer det, du skal prøve produktet slik du ville prøvd det på i en fysisk butikk og i enkelte tilfeller må man da åpne plastpose eller lignende. Skaden på emballasjen skal være så minimal som mulig i disse tilfellene og vi vurderer om det vil påvirke salgbarheten i de tilfeller det har oppstått skader på emballasje.
Send i retur med returlappen:
Da du mottok ordren din, så lå det en returlapp med i pakken. Ved benyttelse av denne, så vil det bli trukket 99 kr fra returen din. Denne returlappen koster altså 99 kr og er derfor vesentlig billigere enn kjøp av samme produkt på postkontoret. Du har sporing med denne returlappen og er dermed også forsikret hvis det skulle skje noe med pakken din under transport.
Slik gjør du:
1. Skriv ned ditt ordrenummer på et ark og legg med oppi pakken din.
2. Fest returlappen på pakken som skal i retur.
3. Ta bilde av sporingsnummeret under strekkoden, slik at du kan spore sendingen senere.
4. Lever pakken på postkontoret. Det er viktig at du får med kvitteringen for innlevering, da dette er beviset for at du har levert pakken til posten!
5. Vent på at vi behandler og refunderer for returen. Ønsker du et gavekort kan du også skrive dette på arket med ordrenummeret ditt.
Les mer om returlappen og hvordan den benyttes her.
OBS: Vi kan ikke motta forsendelser sendt med oppkrav. Disse vil ikke bli hentet ut.