Risk Everything t-skjorter gir deg styrke, mot og selvtillit

Sommeren er underveis, og det betyr at det gryr av liv – også hos Nike. Det handler om å satse alt, og 'Risk Everything' har kunnet bli hørt på milevis avstand, og Nike har derfor også skapt en hel kolleksjon med tøy som rammer inn budskapet i kampanjen.

Med Magista og Superfly har Nike virkelig forsøkt å ikke bare vise det, men å gjøre det – satse alt. De to fotballskoene representerer en ny æra på markedet og derfor har Nike valgt å oppfordre alle fotballspillere til å gjøre det samme. Fotball er et spill med mye lidenskap, vilje og talent, og det er ingen grunn til å holde seg tilbake.

Du kan finne de stilige Risk Everything t-skjortenen her – kun 199,- kr.

Enten du spiller på høyeste nivå i VM, i den lokale klubben, eller nede i ballburet med vennene, så skal man være villig til å ta noen sjanser, og det budskapet er universelt. Derfor har Nike laget flere t-skjorter med forskjellig trykk på forskjellige språk med samme budskap: Sats alt.

Du kan finne de stilige Risk Everything t-skjortenen her – kun 199,- kr.

De fire t-skjortene i kolleksjonen er laget med et enkelt design med trykk i midten av forskjellige dyr. Og det er nok ikke tilfeldig at Nike har valgt en hest, bjørn og løve til å utgjøre det grafiske trykket. Alle tre dyrene symboliserer nemlig ting som styrke, mot og selvtillit.

Og det er vel nettopp slike egenskaper som spillere som Cristiano Ronaldo, Wayne Rooney og Neymar Jr. har. Det er nettopp disse tre spillerne som som er frontfigurer for Nikes «Risk Everything»-kampanje, og har stått for flere videoer og nettopp t-skjorter som dette.

Du kan finne de stilige Risk Everything t-skjortenen her – kun 199,- kr.

En av videoene er denne «Show Your Skills»-videoen som viser alle aspektene ved sporten som vi elsker så høyt. Alt fra geniale tekniske detaljer, til taklinger som synger, til redninger i verdensklasse og selvfølgelig herlige mål – alt som vi håper på å bli vitne til under VM i Brasil.

Nikes Risk Everything t-skjorter rammer inn nettopp det budskapet som kampanjen kommer med – og det gjør de på både fransk, tysk og engelsk. Hvordan satser du alt på banen? Del tankene dine med oss i kommentarfeltet under og på Facebook og Twitter.