PUMA evoSPEED blir designet med en eksklusiv make-over

Fotballsko er ikke lenger bare et redskap man tar i bruk på banen for å styrke fotballkvalitetene sine. Det har også blitt en måte å uttrykke personligheten sin på. PUMA er et av merkene som ikke er redde for å gå nye veier når det kommer til fotballskoene, og nå har de igjen gått en annen vei og gitt evoSPEED en «Fashion Makeover».

Fotball og mote har begynt å gå hånd i hånd, og de fleste av spillerne i dag bruker mote for å uttrykke seg selv på en moderne måte og er en inspirasjonskilde for mange sportsmerker. Det kommer absolutt til uttrykk nå når PUMA har offentliggjort sin nyeste kolleksjon i samarbeid med flere klesmerker. Kolleksjonen består av fire forskjellige varianter og kommer i et meget begrenset parti.

De fire merkene PUMA har hentet inn for å gi sitt personlige preg på lettvekteren fra PUMA er ALIFE, KITH, Colette og BAPE. Initiativet er en perfekt fusjon av innovative og kreativt design som PUMA alltid har en ambisjon om å forfølge.

Og designet på de fire variantene er et like nøyaktig uttrykk for et personlig bidrag som det PUMA er på jakt etter. KITH og ALIFE har for eksempel gått hele veien og brukt logoen sin som sentrum for designet på sitt bidrag.

Det kamuflasje-inspirerte designet er helt i tråd med BAPE, som nettopp går etter det litt rå og street-inspirerte utseende. Colette har fulgt sitt stilrene og enkel design, og brukt sin karakteristiske blå farge for å designe en fotballsko som først og fremst oser av Paris, der man finer dem til vanlig.

Det er ikke noe tvil om at PUMA elsker å skille seg ut fra mengden. Først med Tricks-kolleksjonen og nå med dette samarbeidet med fire eksklusive klesmerker gjør PUMA et stort nummer ut av å utruste fotballspillerne med helt unike designs. Hva synes du om ideen om å designe fotballsko på den måten? Og hvilken av disse er din favoritt? Del tankene dine med oss i kommentarfeltet under og på Facebook og Twitter.