100+ Fantastiske juletilbud ❯

Adidas med nytt budskap: Lev i nuet, for i morgen er det glemt

Du skal gripe øyeblikket og leve i nuet. Det er det som teller for det er nåtiden som gjelder. Adidas har laget en episk video med et motiverende budskap for i gi ekstra krutt i det som kan være forskjellen mellom suksess og fiasko. Se videoen her.

Kampen om verdensherredømme står i dag hovedsaklig mellom to giganter – Nike og adidas. Det er fortellingen om to sportsmerker som i årevis har stått side om side og konkurrent om sportsatleters oppmerksomhet.

Du finner adidas' nyeste fotballsko her

Nå tar adidas et nytt stikk med hjelp fra en rekke store stjerner fra forskjellige sportsgrener. Og ja, selvfølgelig er Messi, Bale, James og Suarez med – med en kjærlighet i munnen faktisk..

Budskapet er klart – sport utfolder seg i øyeblikket og hvert øyeblikk er en ny sjanse for å redefinere seg selv og sin skjebne. Derfor er det også det samme om du har scoret det avgjørende målet, den avgjørende assisten eller bitt en spiller – det er det du gjør i dag som teller..

Du finner den nye Haters Pack fra adidas her

Med deres nye video følger adidas opp deres suksessfulle «There will be haters» kampanje, som var grunnlaget for den nye f50 generasjonen, samt nye farger til Predator Instinct, Nitrocharge og 11pro. Det ser ut som adidas mener alvor i år!Du kan dele tankene dine med oss i kommentarfeltet under, på Facebook og Twitter.