"If it's not blue, it will be". Dette er adidas' nye kampanje i forbindelse med presentasjonen av sist års engelske mestere, Chelsea, sin nye hjemmedrakt. Den blå fargen er i dag blitt synonymt med Londonklubben, og det er også klubbens DNA som danner fundamentet for årets design. Les mer her.

Med Mourinho bak roret er Chelsea tilbake på toppen. Årets hjemmedrakt tar oss med tilbake til 80-tallet, og spesielt de røde og hvite stripene rundt kragen, ermene, shorts og strømper hyller klubbens historie. Det samme gjør det nålestripete designet som har vært brukt på flere av klubbens drakdesign gjennom de siste 30 årene.

En helt unik feature på årets hjemmedrakt er fingeravtrykket som er vevet inn på et felt i bunnen av hver drakt. Avtrykket fungerer som et symbol på hvert individ sin identitet og er også en måte å binde klubbens hjemmedrakt enda tettere på de lojale fansene verden over.

Chelsea er klare for å forsvare sin tittel fra sist sesong med en meget stilren og historisk hjemmedrakt. Vi i Unisport HQ elsker den - men hva synes du?