Unisport | Prisvinnende E-handel

01.01.2021

Skrevet av Amar Rozajac

Gjennom årene har Unisport vunnet mange nominasjoner og priser. En pris gir mye fortjent troverdighet, men enda viktigere, den forteller oss at vi gjør kundene våre fornøyde - og det er det som virkelig gir oss et ønske om å bli bedre hvert år!

Tre ganger vinner av “Brukernes Favoritt' Pris”

Vår konstante forpliktelse til høy kundetilfredshet har blitt anerkjent ved den årlige danske e-handelsprisen (FDIH), der vi har vunnet “The Users 'Favorite Award” ved tre anledninger - i 2011, 2012 og 2017. Denne prisen er veldig spesiell for oss, ettersom det er brukerne over hele landet som blir bedt om å velge favorittnettbutikken sin. Vi er veldig beæret over å ha blitt valgt tre ganger - et bevis på hvor viktig din støtte og lojalitet er.

Vinner over grensene

2013 var et stort år for oss. For det første kåret FDIH til Unisport som "B2C of the year" - som anerkjenner den beste kombinasjonen av god forretningsinnsikt, utmerket kundeservice og innovasjon.

Deretter vant vi “The Golden eCommerce Award”, og markerte Unisport som nettbutikk nummer 1 i Danmark. Som vinner hadde vi æren av å representere Danmark ved The European E-Commerce Awards i Barcelona. Etter et tett løp med noen av de største, ble Unisport kåret til 3. beste nettbutikk i Europa - noe vi er ekstremt stolte av!

I både 2014 og 2016 gikk vi på scenen for å løfte “The Cross Border Award”. Igjen i 2016 ble Unisport kåret til "Årets nettbutikk" i Sverige, og 3. beste i Norge. Prestasjonene gjenspeiler vår evne til å ha en jevn kvalitet i alle land og berøringspunkter.

En prisvinnende vekststrategi

Som et av de raskest voksende selskapene i Danmark har Unisport mottatt Børsen’s Gazelle Award tre ganger - i 2015, 2016 og 2017. Ved å stadig søke nye muligheter har vi klart å drive bærekraftig vekst i et svært konkurransedyktig marked..

Kombinerer E-handel og sosiale media

Mens vi tilbyr de beste fotballproduktene til rimelige priser, har vi også en enorm tilstedeværelse på sosiale medier - et perfekt eksempel på hvordan Unisport er mye mer enn bare en fotballforhandler.

I 2012 vant vi FDIHs "Social Commerce" som anerkjente vår evne til å lykkes med å kombinere e-handel og sosiale medier. I 2018 ble en milepæl nådd da Unisport Web TV overgikk +1 million abonnenter - og anså oss kvalifiserte for Youtube Gold Creator Award. To år senere, og antallet har mer enn doblet seg, med + 2,6 millioner abonnenter.

Vi har klart å skape en forbedret fotballopplevelse med innhold av høy kvalitet. Foruten å veilede deg gjennom alt det nyeste fotballutstyret, laster vi ofte opp opplæringsprogrammer for å hjelpe deg med å forbedre ferdighetene dine og ta spillet ditt til neste nivå. Videre har vertene våre JayMike, Joltter og PWG hatt privilegiet av å intervjue noen av de største superstjernene, med slike som Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, Ronaldinho, Zinedine Zidane og mange flere.

Tusen takk!

Som fotballforhandler er det ingen overraskelse at vi er konkurransedyktige og ønsker å vinne. Mens vi er stolte, er vi også ydmyke vinnere. For akkurat som fotball er våre prestasjoner et samarbeid. Derfor takker vi deg og deler gevinsten med deg; uten din lojalitet og støtte, hadde det ikke vært mulig!

Vi ser frem til å gi deg den beste fotballopplevelsen - uansett om du har vært hos oss siden starten i 1995, eller om du besøker Unisport for første gang.